joi, 19 iulie 2012

In cautare de mancare

A venit ora mesei si m-am decis sa fac o cercetare pe piata pentru a descoperi toate acele firme de catering, pizerii sau restaurante din Bucuresti si Romania care ofera reduceri si oferte la mancare, m-am decis sa o fac pe cont propriu deoarece nu imi place sa platesc cu cardul la acele firme de vouchere, asa ca am sa va prezint si voua cateva variante.

Oferta Hot Dog sau Wurstel con Krauti la 4,90 RON la BonGusto
Meniul Zilei la 12 RON
Paste carbonara la 8.90 RON
Piept de pui la gratar + Cartofi prajiti + Salata sezon   -  8.90 RON
Piept de pui invelit in mozarella si rosii + Cartofi prajiti + Salata sezon   -  9.90 RON
Snitel de pui in aluat fraged + Cartofi prajiti + Salata sezon  –   8.90 RON
Salată dietetică (cartofi, salată verde, castravete, sos iaurt) 10 RON

Odata ce mi-am facut lista cu necesarul zilei am comandat, recunosc ca m-am oprit doar la o firma, BonGusto Catering fiindca aveau recenzii si recomandari bune in Google , dar voi sunteti liberi sa alegeti de unde doriti. Pofta buna.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu